FAQ

Dołączenie jest proste! Kliknij przycisk Utwórz konto, aby rozpocząć. Po zarejestrowaniu się w naszym sklepie będziesz mieć możliwość wzięcia udziału we wszystkich kampaniach, które obecnie oferujemy, aby zdobywać punkty! Do Programu dołączona zostanie automatycznie także każda osoba, która złoży zamówienie w naszym sklepie.

Możesz zdobywać punkty robiąc zakupy w naszym sklepie i biorąc udział w proponowanych przez nas kampaniach. Wystarczy kliknąć zakładkę „Zbieraj punkty”, aby zobaczyć i skorzystać z naszych aktualnych możliwości. Ponadto pamiętaj, aby często tu zaglądać, ponieważ wciąż dodajemy nowe sposoby na zdobywanie punktów.

Chcemy, aby wymiana zdobytych punktów była łatwa i przyjemna. Wystarczy odwiedzić zakładkę „Wymień punkty”, aby zobaczyć wszystkie nasze opcje nagród. Wśród nich m.in. zniżki na zakupy czy darmowa dostawa.

Wymiana punktów na nagrody nie może być prostsza! Po prostu przejdź do zakładki „Wymień punkty”, aby wyświetlić wszystkie opcje nagród i kliknij przycisk „Wymień”, aby odebrać nagrodę.

Po zalogowaniu, Twoje aktualne saldo punktów jest zawsze wyświetlane na górze tej strony.

Absolutnie nie! Rejestracja jest w 100% darmowa, a zdobywanie punktów nigdy nie będzie Cię kosztować. Aby rozpocząć, odwiedź zakładkę „Zbieraj punkty”.

Po zarejestrowaniu konta wszystko jest gotowe – nie wymagamy rejestracji w poszczególnych promocjach, aby kwalifikować się. Po prostu spełnij wymagania promocji, a my natychmiast prześlemy punkty na Twoje konto!

Punkty pojawią się na Twoim koncie od razu po wykonanej akcji. Odnośnie punktów zdobytych za złożone zamówienia, pojawią się one na Twoim koncie w momencie gdy status zamówienia zmieni się na "Wysłane”.

Tak, zdobyte punkty wygasają rok od daty ich otrzymania.

Kiedy zwracasz zamówienie, tracisz związane z nim środki, które pierwotnie zostały naliczone w momencie jego złożenia.

Niestety nie ma takiej możliwości. Obecnie wymagamy posiadania wystarczającej liczby punktów, aby odebrać którąkolwiek z nagród, które widzisz na karcie „Wymień punkty”.

Od czasu do czasu będziesz otrzymywać od nas wiadomości e-mail związane z Programem. Jeśli nie chcesz już otrzymywać tego typu wiadomości e-mail, po prostu kliknij przycisk „Anuluj subskrypcję”, gdy otrzymasz kolejną wiadomość e-mail.

Nasz zespół jest gotowy i czeka, aby odpowiedzieć na Twoje pytania dotyczące naszego Programu lojalnościowego! Po prostu skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.